Isuzu Trooper I generacji z jednostką wysokoprężną o pojemności 2800 cm3 generującym 102KM.

Samochód zaraz po kupnie pojechał w teren – nie ma co się dziwić po to jest. Na starych,zużytych oponach zaskoczył nie jednego zawodowca. Autko na drążkach skrętnych i resorach, mogło by się wydawać nie najlepszym materiałem na terenówkę. Na pohybel stereotypowi sztywnych mostów, Trooper daje radę (co widać na zdjęciach). Te Isuzu może i jest poobijane i w niektórych miejscach łuszczy mu się lakier, ale to auto jest przeznaczone w teren, bardzo ciężki teren. Od wody po błoto i piasek.

W wyposażeniu auta można znaleźć wyciągarkę Dragon Winch 12000lbs, koła 35″ Simex, snorkel własnej roboty (żadna „kibel rura” tylko porządna konstrukcja ze stalowej rury, do tego wszystkiego przerobione tylne zawieszenie na sprężynowe, które zwiększa prześwit i wykrzyż.
W seryjnym silniku została zwiększona moc i moment obrotowy za pomocą modyfikacji turbosprężarki, gdzie jej wydajność znacznie się zwiększyła.

W planach właściciel tego auta planuje wsadzić pod maskę wysokoprężną jednostkę z Mercedesa o pojemności 3000 cm3. Jeszcze jednym szalonym pomysłem na SWAP jest widlasta ósemka z BMW o pojemności 4,4 litra . Na co jednak właściciel się zdecyduje przekonamy się wiosną 2014 roku.

Dodaj komentarz